هلن جونیهلن جونی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

«هلن روشنای زندگی ما»

روزت مبارک دخترم...

1394/5/25 18:34
نویسنده : مامان مژگان
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

لطیف ترین واژه ها برای لمس احساس تو چه میتواند باشد جز دوستت دارم های عاشقانه ی مادرانه...

پس دوستت دارم ای تکرار ناشدنی ترین...

روزت مبارک..و روز همه دختران ناز و زیبای نی نی وبلاگ بوسبوس

مگر میشود ترا داشت و در بهشت نبود؟؟؟همینک در بهشتم با تو..دوستت دارم هلن من

 

آخیش چی بود آخه روی سرم داشت اذیتم میکردخندونک

 

 

 

پی نوشت1: این لباس رو برای آتلیه هلن خانوم دوخته بودم و باهاش کلی عکس گرفته و نمیخواستم باهاش عکس بذارم .اما آتلیه بدقولی کرده و هنوز عکسارو نداده و منم برای روز دختر این لباسو تن هلن جونم کردمزیبا

پی نوشت 2: این استکان ها استکان چای نیستند ،شمع های زیبایی هستند که پدر جونشون برای روز دختر جونشون کادو خریدنعینکچشمک

پی نوشت 3: برای اینکه من حسودیم بیرون نزنه یکی رو برای من خریدنزبان

 

پسندها (9)

نظرات (13)

مامان هانیه
25 مرداد 94 18:45
خـــــــدا لبخـــند زد و دخـتر آفریــده شـــد هلن جونم، لبخند زیبای خـدا روزتــــــــ مبارک
مامان زهرا
25 مرداد 94 23:18
چه لباس قشنگی دستت درد نکنه مادر هنرمند...روزت هم مبارک خانوم خوشگله.
محجوب بانو آقاسید
26 مرداد 94 1:09
سلام عزیزم بوی بهشت ما آپ شده اگه بیای پیشمون و برامون نظر بذاری و لایکمون کنید خیلی خیلی خوشحال میشیم منتظزیم
مامان مهدیه
26 مرداد 94 12:20
الهی .چه ناز شده لباسش چه خوشگله.خیلی هنرمندی عزیزم روزش مبارک
مامان جون
27 مرداد 94 7:02
هلن جون روزت مبارک
رکسانا...
27 مرداد 94 7:49
روزت مبارک عروسک ناز
roya
27 مرداد 94 12:19
روز خووودمو هلن جوووونم مبااااااااااارک)
roya
27 مرداد 94 12:20
من عااااااااااشق این هلن خانوم فسقلم
roya
27 مرداد 94 12:20
چقدر این لباس بهش میاااد
رکسانا...
29 مرداد 94 13:36
سلام هلن جونم خیلی خیلی ببخش که دیر بهت روز دختر رو تبریک گفتم عزیزم روزت مبارک گلم
مامان فاطمه
29 مرداد 94 16:22
روزت مبارک خانوم گل
مامانی
4 شهریور 94 10:40
سلام ماشاالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 شهریور 94 20:57
زندگی را میگویم اگر بخواهی از آن لذت ببری همه چیزش لذت بردنی است اگر بخواهی از آن رنج ببری همه چیزش رنج بردنی است کلید لذت و رنج دست توست قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد این ما هستیم که نباید با او بیفتیم... ....................