هلن جونیهلن جونی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

«هلن روشنای زندگی ما»

هلن جون در یک ماه گذشته -قسمت اول!!

1394/5/20 11:29
نویسنده : مامان مژگان
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

من با کلی تاخیر دوباره برگشتمآرام.البته علت اصلی تاخیرمم هم خود هلن خانوم هستن که باید بیشتر وقتم ررو در اختیار ایشون باشم و اگر تو خونه تنها باشم باید مدادم کنارش باشم.وقتهایی هم که میخوابه باید به کارهای خونه رسیدگی کنم.

هزار ماشالله دخترم اینقدر شیطون و پر جنب و جوشه که اکثرا میرم خونه مامانم با هم بچه داری میکنیمخندونک.خدا همه ی مامانهای مهربون رو برای بچه هاشون حفظ کنهبوس

سعی میکنم رویدادهای این یک ماهی رو که نبودم به اختصار برای نفس خانوم و دوستان عزیز دنبال کننده بذارم

لطفا در ادامه مطلب عکسها رو ببینید

تفریحات جدید هلن خانوم.البته وقتی گیر میکنه گریه اش در میادخندونک

چهارشنبه هفدهم تیر ماه.مهمونی افطاری

جمعه 19 تیر ماه وورود هلن خانوم به هفت ماهگی و گردش با خانواده

یه دختر با نمک که اونجا کلی با هلن دوست شد و اصرار داشت باهاش عکس بندازهخندونک

ایشون مادربزرگ من هستن.بوس

بیستم تیر ماه و واکسن و درد و گریهگریهگریهوتب

ایشون هلن هستن قبل از اجرای عملیات واکسن!!

ایشون همون اوشون هستن در حین عملیات

دیگه کاملا مشخصه الان عملیات تموم شده و ..

بعد از واکسن طبق معمول همیشه یا من خونه مامان جون هستم یا مامان پیشمه

خونه مادربزرگ و بازی با اسباب بازیهای دوران کودکی خاله مهساخندونک

 

دوشنبه 22 تیرماه گردش با خاله مونا جونشون

الهی قربون اون خنده های زیبات برم من نازنین...

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

roya
20 مرداد 94 12:43
اخه دیگه هلن جووونم شیطوون شده باید مواظبش باشین...
آیدا
25 مرداد 94 12:32
وای الهی رفته زیرمبل...خاله فدات شه
تک دختر مامانش(kosar)
27 شهریور 94 13:23
خاله کجایید.مارو دیگه فراموش کردیید.!!!