هلن جونیهلن جونی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«هلن روشنای زندگی ما»

روزهایم با تو...

1394/6/8 16:55
نویسنده : مامان مژگان
542 بازدید
اشتراک گذاری

ای عشق بی نهایتم..

روزهایی زیبایی را دارم با تو سپری میکنم..هر چند که اکثر اوقات کاسه صبرم به حد لبریز شدن میرسه و از خدا میخوام که بهم صبر بیشتری بدهخندونک

دغدغه های ساده ای که برای آماده کردن غذا برای تو دارم و اینکه با اندک انتخابهایی که دارم و با مواد غذایی انگشت شماری که میتونی میل کنی برات 0غذاهای مقوی درست کنم..مدام مواظب رفت و آمدت با رورویکت باشم که جایی نیفتی،جایی گیر نکنی  و برای انجام کارهام منتظر خوابیدن بمونم . همچین که فکر کردم موفق شدم تو دوباره بیدار بشی و حساب کتابهامو بهم بریزی...همه اش قشنگه...

خنده های معنی دارت،گامهای چهار دست و پاییت که حدود یک هفته است شروع شده و تلاشت برای حفظ تعادل میان دست و پاهات که لبخند رو بر روی لبای اهل خونه میاره..و وای لحظه های هراس از اینکه نکنه چیزی رو قورت داده باشی یا تو گلوت گیر کرده باشه..حتی اونم قشنگه..

روزهام داره با تو اینجوری سپری میشه نازنین دختر مامان

پی نوشت:عکسی که گذاشتم عکسهای آتلیه هلن خانوم هست.

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان هانیه
8 شهریور 94 17:07
سلام مژگان جون چهاردست و پا رفتن دخملی مبارک باشه از این به بعد دیگه همش باید دنبالش باشی
مامان مژگان
پاسخ
سلام.ممنون ازتون.واقعا که گل گفتین.هنوز هیچی نشده دو تا از گلدونامو شکست
ــــــدلارامــــــ
8 شهریور 94 18:55
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم ب وبلاگم سر بزنین نینیه ما منتظر قدم هاتون توی وبمون هست
مامان مژگان
پاسخ
سلام.حتما.میه ی بسی خوشحالیه.مبارکتون باشه
مامان آنیسا
10 شهریور 94 10:04
چه عکسای خوشکلی
مامان مژگان
پاسخ
ممنون خاله جون.چشماتون قشنگ میبینه
انسی
11 شهریور 94 7:07
وای وااااااااااااااااااااااای چه ناز شده عکساش خودشم خوردنی!!! حرفات درددل همه مامانا تو هفت هشت ماهگیه نی نی هاشونه میبینم که شمع و لباسشم ست کردین مامان مژگان جون! وبلاگ خوشگلی داری راستی عکسش یه دونه است که با هم ترکیب شده؟؟؟ خیلی قشنگه!!1 به من و مسیحا هم سر بزنی کلی دوق میکنیم اینم ماچ برا هلن جون
مامان مژگان
پاسخ
سلام.ممنون از حسن نظرتون و لطف فراوونتون.چشماتون قشنگ میبینه.عکسهاش چند تا بود.کنار هم گذاشتم از روش عکس گرفتم.
roya
19 شهریور 94 11:55
عکسای هلن جووونم خععععععلی نااااااازه...فداش بشم من
مامان مژگان
پاسخ
ممنون خاله جونی عزیز از لطف سرشارتون