هلن جونیهلن جونی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

«هلن روشنای زندگی ما»

هلن جون در یک ماه گذشته-قسمت دوم!!!

1394/5/20 11:53
نویسنده : مامان مژگان
804 بازدید
اشتراک گذاری

هلن خانوم خندان و خوش اخلاق هستن.میخوان برن گردش 9مرداد ماه-ماسوله

بسیار کنجکاوانه به خانواده ای که در کنار ما بودن نگاه میکرد و کلی براشون خندید ،آخرش اومدن بردنش پیش خودشونخندونک

خوابیدن در دامان طبیعت و هوای خنک خیلی لذت بخشه!!

 

 

چه ذوقی میکنه وقتی عروسکا رو میبینه...به فدای لبخند های خوشگلت بشم...(منظورم  به هلنه هاااااخندونک)

خیلی این عکسو دوست دارم...

و همچنین قیافه جوجو هلن رو تو این عکس...بوسبوسبوس

روز خوبی بود و خیلی به ما خوش گذشت..مخصوصا به هلن جونم.و اینو بگم که واقعا دخمل خوبی بود واز 9 صبح تا ده شب که برگشتیم خونه با اینکه حسابی خسته شده بود اما هزار ماشالله اصلا اذیتمون نکرد..

سوغاتی هلن از ماسوله.جغجغه اش واقعا پر سروصداستخندونک.یه چیز دیگه هم بود که هر چی فکر میکنم یادم نمیادغمگین

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (7)

roya
20 مرداد 94 12:42
ای جووووونم...فدای خنده هات بشم من گلکم
roya
20 مرداد 94 12:44
به منم سربزن دیگه هلن جیگری...باشه؟؟؟
رکسانا...
21 مرداد 94 7:15
خیلی خیلی جیگرشده دوست داشتم الان پیشم بود محکم بوسش میکردم
آیدا
25 مرداد 94 12:30
همیشه به گردش وشادی
رد پا
31 مرداد 94 22:24
ماشالا به دخترتون سلام من کارمو تازه شروع کردم و تو سایتم کفش و پاپوش و جوراب دارم خوشحال میشم سر بزنید و در صورت امکان لینکش کنید.
همراه رایانه
19 شهریور 94 9:58
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
تک دختر مامانش(kosar)
27 شهریور 94 13:24
فدات شم عشقـــــــــــــــــــــم